Prekių grąžinimo sąlygos

  • 1. Per 7 dienas nuo prekių pristatymo dienos galite grąžinti įsigytą (-as) prekę (-es).
    2. Dėl gautų nekokybiškų prekių prašome susisiekti su mūsų vadybininku uzsakymai@elodena.lt, laiške nurodykite užsakymo numerį ir konkrečias nekokybiškas prekes ir jų kiekį.
    3. Jei patvirtinsime, kad prekės tikrai neatitinka kokybės reikalavimų, tuomet nemokamai pakeisime nekokybiškas prekes naujomis. Jeigu reikiamų prekių neturėsime, grąžinsime už prekes sumokėtus pinigus. Dėl nekokybiškų prekių grąžinimo ar pakeitimo galite kreiptis per 7 dienas nuo užsakymo pristatymo.
    4. Grąžinamos prekės turi būti originalioje, nepažeistoje pakuotėje. Nebent yra grąžinamos nekokybiškos prekės, kurių kokybės nustatymui pakuotė turėjo būti pažeista.
    5. Grąžinamos prekės turi būti nenaudotos, nesugadintos ir nepraradusios prekinės išvaizdos.
    6. Grąžinant prekes būtina pateikti pirkimo dokumentą (sąskaitą ar pirkimo čekį).
    7. Kokybiškų grąžinamų ar keičiamų prekių transportavimo kaštus padengia pirkėjas.
    8. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis ūkio ministro 2012 m. kovo 15 d. įsakymu Nr. 4-243 patvirtintomis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“ bei ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258 patvirtintomis „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones, taisyklėmis“.
    9. Jeigu turite daugiau klausimų, prašome susisiekti su mūsų vadybininku +370 686 91 663 arba uzsakymai@elodena.lt