Pristatymas

  • Elodena pristatymasElodena pristatymasElodena pristatymas

     


    1. Prekes Lietuvos teritorijoje pristatome per 1 – 4 darbo dienas.
    2. Jeigu pasirinkote atsiėmimą mūsų Kauno parduotuvėje, adresu Ateities pl. 4B Kaunas, prekes suruošime atsiėmimui per 2 val.
    3. Jeigu pasirinkote atsiėmimą iš mūsų sandėlio Jurbarke, adresu Statybininkų g. 2B Jurbarkas, prekes suruošime atsiėmimui per 1 darbo dieną.
    4. Prašome atkreipti dėmesį prekių puslapiuose, kad tam tikras prekes galima atsiimti tik iš Jurbarko sandėlio, arba tik iš Kauno sandėlio, arba tam tikroms prekėms šiuo metu pristatymo į namus nesiūlome.
    5. Pristatymo kaina pateikiama prekių užsakymo puslapyje. Kaina priklauso nuo prekių svorio:

    Atsiprašome, kol kas pristatyti prekių į Neringos savivaldybės teritoriją neturime galimybės.


    iki 2 kg         -      4.50 Eur;

    iki 5 kg         -      7.00 Eur;

    iki 10 kg       -      8.00 Eur; 

    iki 20 kg      -     12.50 Eur; 

    iki 35 kg      -     15.00 Eur; 

    iki 50 kg      -     19.00 Eur; 

    iki 75 kg      -     27.00 Eur; 

    iki 100 kg    -     35.00 Eur; 

    iki 200 kg    -     47.00 Eur; 

    iki 300 kg    -     62.00 Eur; 

    iki 400 kg    -     82.00 Eur; 

    iki 500 kg    -    102.00 Eur; 

    iki 1000 kg  -   120.00 Eur; 

    iki 2500 kg  -   240.00 Eur; 

    1. Visas prekes pristatome jūsų nurodytu adresu per kurjerių tarnybą arba savo transportu. Pristatyti prekių į paštomatus nėra galimybių dėl per didelių prekių gabaritų.
    2. Prekes pristatymui pradedame iškart ruošti, gavę jūsų mokėjimą.
    3. Apie planuojamą prekių pristatymą informuosime prieš 1 darbo dieną el. paštu ar SMS žinute.
    4. Jeigu pristatymo laikas netinka, prašome susisiekti su mūsų vadybininku +370 686 91 663 arba uzsakymai@elodena.lt
    5. Jeigu prekes atsiims ne nurodytas asmuo, prašome apie tai pranešti mūsų vadybininkui +370 686 91 663 arba uzsakymai@elodena.lt. Atsiimant užsakymą, prašome parodyti SMS arba el. pašto laišką (arba spausdintą jo versiją) su užsakymu patvirtinimu ir užsakymo numeriu.
    6. Prekių gavimo metu, klientas (jo atstovas) pasirašo ant prekių gavimo dokumento.
    7. Jeigu iškrovimo metu pastebima pakuočių pažeidimų, klientas privalo apie tai informuoti pristačiusį asmenį, kitaip pretenzijos dėl prekių kokybės, kurios nėra gamybos brokas, nebus priimamos.
    8. Pristatymo metu klientas (jo atstovas) turi patikrinti ar gauti prekių kiekiai atitinką užsakymą. Radus neatitikimų, apie tai informuoti pristačiusį asmenį, kitaip pretenzijos dėl kiekių neatitikimo nebus priimamos.
    9. Per 7 dienas nuo užsakymo gavimo, klientas gali pareikšti pretenzijas dėl prekių broko, kuris galėjo pasimatyti tik išardžius pakuotes.